سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.  

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران گفت: ۱۸ آذر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۶۶ لواسانات در محدوده خیابان "نهالستان" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با سرنشین که رفتار نامتعارف از خود نشان می‌داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

او بیان کرد: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه‌ای است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود. 

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: سرنشین موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار ماموران بی‌توجهی کرد. 

او بیان کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف کردند و موفق به دستگیری متهم شدند. 

سرهنگ ضرونی با بیان اینکه از کوله پشتی متهم آلات و ادوات سرقت کشف شده است، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد. 

او گفت: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اقدام به سرقت موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کرد. 

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار